Jäta menüü vahele

Milleks?

Veebileht või digitoode on sisuliselt nagu vestlus kahe osapoole vahel – keegi otsib kontakti, et saaks midagi tehtud. Oluline on, et abiotsija saaks seda, mida otsib, aga väga oluline on ka see nö vestluse akt ise. Kui vestlus oli tore, näeme teinekordki! Kui vestluspartner oli tõre, siis edaspidi väldime.

Disain on sellise vestluse mõlema kihi eest hoolitsemine: kokkupuude peab olema meeldiv ja tulemuslik. Ühtlasi tuleb jälgida, et mõlema vestluspartneri huvid oleks tagatud.

Hästi tehtud veebilehel on veebi tellija ärieesmärgid ja kasutajate vajadused sujuvalt kattuma pandud. See on kasutajate jaoks kasulik, sisukas ja meeldejääv ning veebiomanikule äriliselt kasulik ja lihtsasti hallatav. Kui kasutajad on rahul, siis nad tulevad lehele, mis tähendab, et äri käib ja ka veebilehe tellija on rahul.

Konkreetsemalt iseloomustab head veebilehte järgnev:

  • Veebileht on ettevõtte tegevuse loogiline väljund digimaailmas. Kui teenus või tegevus on selge ja loogiline, saab ka veebileht olla selge ja loogiline. Kui äripoolel on aga asjad läbimõtlemata, ei saa ka veebileht paraku imesid teha.
  • Kasutajad saavad aru, mis tegevusvaldkonnaga on tegu ja miks see veebileht nende jaoks loodi. Hea veebileht pakub külalistele midagi vajalikku, mille pärast veebi külastataksegi.
  • Navigatsioon ja ülesehitus on selged ja eesmärgipärased. On arusaadav, mis on vaja leida, kuidas seda leida ja mida saab leituga teha.
  • Pakutakse kasutajale edasisi tegevusi (CTA, ehk call-to-action). Näiteks ostmine, tellimine, infopäring, artikli lugemine, uudiskirja tellimine jms.
  • Veebilehe külastusest jääb meeldiv üldmulje, mis kandub üle kogu brändile. Positiivse emotsiooni loovad hea väljanägemine, kasutusmugavus ja teenuse sisu üheskoos.

Kellele?

Oleme asutustele, organisatsioonidele ja ettevõtetele teinud palju veebe, kus suured infomassid tuleb kasutajatele lihtsasti kasutatavaks teha.

Hea kogemus on meil ka start-up’ide ja asutuste veebirakenduste ja infosüsteemidega.

Kes soovib trendikat esindus- või müügiveebi, siis oleme teinud näiteks palju kinnisvara müügiveebe.

Teenuse sisu

Disaini loomisel alustame oma tööprotsessi lähteülesandest. Selle põhjal hakkame kujundama kasutajakogemust. Suhtleme protsessi käigus tihedalt tellijaga, et hoiduda hiljem võimalikest kulukatest ümbertegemistest. Kaalume erinevaid võimalusi, mis tulenevad analüüsist, parimatest kaasaegsetest praktikatest ja meie pikaajalisest kogemusest.

Töö tulemuseks on kujundatud ja viimistletud, interaktiivne, näiliselt funktsioneeriv veebilehe või -rakenduse kasutajaliidese prototüüp koos komponentidel põhineva disainisüsteemiga.

Kuidas alustada?

👋 Kirjuta meile info@redwall.ee või helista 776 9222.

Lepime kokku (video)kohtumise, et tutvuda ja rääkida teie vajadustest ning ootustest.