Veebileht on sinu 24/7 töötav turundus- ja kommunikatsioonivahend. Selle tehniline korrasolek ja turvalisus on esmatähtsad. Samuti muutuvad pidevalt turusituatsioon ja tehnoloogiad ning nendega koos ka külastajate ootused sinu veebilehele. Seega tuleb testida, jälgida lehe liiklust ja teha vastavalt muutunud oludele uuendusi.
Milleks?
Veebilehe hooldus- ja kasutajatoe teenus annab sulle turvatunde, sest:
- sinu veebilehe tarkvara on alati uuendatud, mis vähendab oluliselt tõenäosust, et veebileht võetakse mõne pahatahtliku rünnakuga üle;
- sul on alati olemas kindel partner, kelle poole pöörduda veebiga seotud ideede, küsimuste ja muredega;
- sinu veebilehe disaini, ülesehituse ja sisu vastavus seatud ärieesmärkidele ning kaasaegsetele standarditele on regulaarselt auditeeritud.
Kõik eelnev soodustab kokkuvõttes veebilehe külastatavuse kasvu, parandab veebilehe kiirust ja leitavust ning seeläbi positsiooni otsimootorite tulemustes. Suureneb sinu veebilehe külastajate rahulolu, mis aitab paremini täita veebilehele seatud eesmärke.
Kellele?
Vabavaralise sisuhaldussüsteemiga (WordPress, Joomla!) veebilehtede omanikele, kes hindavad kindlustunnet, mis kaasneb teadmisega, et veebilehe turvalisus on maksimaalsel võimalikul tasemel alati tagatud.
Veebilehtede haldajatele, kes soovivad usaldusväärset partnerit veebilehe haldusega seonduvatel teemadel abi saamiseks ning peavad oluliseks veebilehe kui kommunikatsioonivahendi pidevat efektiivsuse mõõtmist ja kaasaegsena hoidmist.
Teenuse sisu
Hooldusteenus
- Sisuhaldustarkvara uuendamine (WordPress / Joomla!) – ennetame probleeme ja kanname hoolt, et veebilehe tarkvara versiooniuuendused ja turvaparandused oleksid teostatud. Hooldustööde käigus teostame uuendused manuaalselt ning kasutame kaheastmelist tööde tegemise protsessi. Sellega tagame, et veebileht on sinu klientidele alati kättesaadav ning võimalikud veateavitused ja tõrked saavad etteulatuvalt lahendatud.
- Kolmandate osapoolte lisakomponentide uuendamine – teostame lisakomponetide uuendused kord kahe nädala jooksul ja iga kord, kui teostame sisuhaldustarkvara uuendust.
- Varukoopia loomine ja säilitamine – loome veebilehest tagavarakoopia iga kord enne uuendusi. Seega kui peaks tekkima vajadus varasemat versiooni kasutada, on see olemas.
- Veebilehe testimine – teostame testimised iga kord, kui teeme veebilehel uuendusi. Lisaks mõtleme aktiivselt kaasa ning anname täiendavaid soovitusi, mis aitaksid veebilehte külastajate jaoks paremaks ja mugavamaks muuta.
Lähemalt blogis: Kellele ja miks veebilehe hooldusteenus?
Kasutajatugi (helpdesk)
- Oleme valmis lahendama sinu veebilehega seotud küsimusi ja muresid meili või telefoni teel igal tööpäeval kell 9-17.
- Kodulehe sisuhaldus, et kodulehel olev info oleks alati ajakohane. Aitame nii sisu sisestada kui ka jagame juhiseid, kui soovid seda ise teha.
- Lisaarendused, muudatused ja parandused, et veebileht areneks koos sinu organisatsiooni vajadustega. Suuremate ja keerukamate pöördumiste korral pakub kasutajatoe meeskonnale täiendavat tuge arenduse meeskond, et ükski probleem või soov ei jääks lahenduseta.
Soovi korral pakume ka järgnevaid lisateenuseid:
- Veebilehe analüütika aruanne (kord kvartalis, Google Analyticsi põhjal) – peamised numbrilised näitajad koos meie spetsialisti hinnangu ja soovitustega.
- Veebilehe üldaudit (kord aastas, kogenud spetsialisti vaatluse põhjal) – annab ülevaate veebilehe kasutusmugavusest ja üldtehnilisest seisust koos võimalike paranduste ja uuenduste tegemise soovitustega.
Hind
Soovime, et veebileht, millele kasutajatuge pakume, oleks turvaline ning ajakohane. Seetõttu pakume Joomla! ja WordPressi veebilehtede omanikele kasutajatuge ainult kehtiva hooldusteenuse lepingu alusel. Hooldusteenuse hind sõltub veebilehe keerukusest ning hinnapakkumise teeme auditi põhjal. Kasutajatoe teenuse arveldame tunni tasu alusel. Meie spetsialistid mõõdavad oma tööaega ja seega saad arve vaid reaalselt tööle kulunud aja eest minuti täpsusega.
Kuidas alustada?
👋 Kirjuta meile info@redwall.ee või helista 776 9222.
Lepime kokku (video)kohtumise, et tutvuda ja rääkida teie vajadustest ning ootustest.