Jäta menüü vahele
Naabrid

Projekt

Naabrid

UX/UI disain ja front-end arendus hooldusteenuste veebirakendusele.

Naabrid on meditsiinivaldkonna start-up, mis viib oma veebirakenduse abil kokku hooldus- jm abiteenuste vajajad ja pakkujad. Vajad hooldajat, transporti või torumeest? Naabrid aitavad! Tahaksid hoopis ise sulle sobival ajal tööampse pakkuda? Jällegi, naabruskonnast leiad abivajajad.

Naabrid.ee avavaade
Naabrid.ee avavaade

Pikaajaline tööprotsess

Meie osalesime projektis pikema aja jooksul kahes etapis. Kõigepealt tegime lo-fi prototüüpe, et tellija eesmärkidele perspektiivi anda ja võimalused läbi testida. Kui arusaam lahendusest sai paika, koostasime detailse lähteülesande, kus vaadete ja sisuplokkide kaupa kirjeldati ära veebirakenduse funktsionaalsus, elemendid, nõuded jms. Seejärel läksime meie suvepuhkusele ja kliendi enda tootearenduse meeskond hakkas rakendust edasi tegema.

Teenuse selgitus

Möödus aasta-poolteist ja klient võttis taas ühendust. Arendustöö oli jõudsalt edasi liikunud, kuid vahepeal oli omanikel tekkinud uusi ideid, nii et lähteülesandest oli eemale nihkutud ja oli vaja selgust luua. Lisaks jõudis kätte olukord, kus oli vaja rohkem rõhku panna ka visuaalsele disainile. Hüppasime taas pardale ja võtsime teha kasutajakogemuse ja -liidese disaini (UX/UI) ning ka front-end arenduse.

Kuna Naabrite võimalikus kasutajaskonnas on palju vanemaealisi, samuti inimesi piiratud vaimsete ja/või füüsiliste võimetega, siis tuli eriti rangelt järgida ligipääsetavuse nõudeid. Suur väljakutse oli leida tasakaal juba loodud lahenduse ja võimaliku kognitiivse ülekoormatuse vahel. Lihtsustasime süsteemi ja väljanägemist, kus aga vähegi sai ja lõime ühtse stiili, mis vastab ligipääsetavuse nõuetele.

Arendustöö põhineb kaasaegsel Vue arendusraamistikul. Kuna tegemist on inimeste privaatsete terviseandmetega, siis oli ka süsteemi turvalisus väga oluline. Ja kui tavaliselt näitab statistika, et tahvelarvuti kasutajaid on paar kuni viis protsenti, siis Naabrite projektis on see osakaal suurem, nii et tuli tähelepanelikumalt silmas pidada ka tahvelarvuti kasutajaid.

Kuidas teenus toimib?

Põhimõtteliselt saab süsteemis olla abivajaja ja/või abilisena, kes sisestavad vastavalt oma abivajadused/pakutavad teenused. Kaardivaatega varustatud otsingus saab leida lähikonnast võimaliku abilise või abivajaja ja saab teda lepingusse astuma kutsuda.

Teenuste valdkonnad
Abilise või abivajaja otsing

Nõusoleku korral sisestatakse kalendrisse tehtavad tööd. Abivajaja jaoks saab pidada erinevate meditsiiniliste näitudega hoolduspäevikut. Olemas on ka vestlusaken kiirete küsimuste lahendamiseks. Kui töö tehtud, kinnitab tellija selle ja siis saab veel vastastikku hinnanguid anda, et osalised ja keskkond usaldusväärsem oleksid.

Soovime edu sellele vajalikule ja nutikale ettevõtmisele!

Töö avavaade
Töö või probleemi kirjeldus
Lepingu osalised
Tööde kalender
Hoolduspäevik
Minu pakutavad teenused
Uue pakutava teenuse lisamine
Kasutaja profiili seaded
Vestlused lepingupartneritega
Projekti meeskond

Silver Sikk (UX/UI), Mattias Valk (arendus), Helari Palmiste (lähteülesanne, testimine), Kristel Orusalu (pj)