Kellele?
Redwalli kodulehe hooldusteenus ja kasutajatugi sobivad kõigile, kes soovivad oma veebilehe töökindluse tagamist ja kiiret reageerimist probleemidele. Teenus on ideaalne igas suuruses ettevõtetele, kellel puudub aega või oskusi oma veebilehe haldamiseks.
Terviklik teenus
Tegemist on kompleksteenusega:
- Hooldusteenus tagab, et sinu kodulehe tarkvara on alati ajakohane ja turvaline.
- Samal ajal on meie kasutajatugi alati valmis kiirelt reageerima sinu tehnilistele ja sisulistele soovidele – olgu selleks muudatused lehel, uue sisu lisamine või hoopis midagi kolmandat. Ideed sinu poolt, lahendus meie poolt!
See teeb asjaajamise lihtsamaks ja sujuvamaks, kuna kõik kodulehega seotud vajadused on kaetud ühe teenusega.
mõned Näiteid pöördumistest, mida kasutajatugi lahendab
- Kodulehele lisatud plugin rikkus kujunduse.
- Uue kampaania jaoks bänneri loomine koos CTA-nupuga.
- E-poele uue tarnemeetodi seadistamine.
- Koduleht ei vasta kehtivatele GDPR nõuetele.
- Koduleht ei olnud telefonis kasutatav – tekst jäi osaliselt ekraanist välja, pildid liiga suured, nupule ei saa vajutada.
Pakume hooldusteenust ja kasutajatuge Joomla!, WordPressi ja teistele enamlevinud sisuhaldustarkvaradel baseeruvatele kodulehtedele.
Miks on hooldusteenus oluline?
Usaldades oma veebilehe hoolduse meie kogenud tiimile, tagad pideva töökindluse, turvalisuse ja ajakohasuse. Meie tööprotsess on sujuv ja märkamatult toimiv – veebileht püsib alati kättesaadav, ilma katkestusteta.

Kellele ja miks veebilehe hooldusteenus?
Uus veebileht saab valmis ja siis pakutakse teile kohe hooldusteenust. Tekib küsimus, miks see vajalik on? Kas leht on kuidagi juba vigane ja läheb katki, kui seda pidevalt ei turgutata? Mida veebilehe hooldus üldse tähendab?
LähemaltInvesteerides professionaalsesse hooldusteenusesse, säästad pikaajaliselt raha ja aega ning tagad, et koduleht täidab oma eesmärki.
Teenuse sisu
Allpool põhjalikum teenuse sisu tutvustus sisuhaldusplatvormide lõikes. Kliki pealkirjale teenuse sisu nägemiseks.
Oleme kättesaadavad telefoni ja e-kirja teel igal tööpäeval kell 9:00-17:00 (v.a. riigipühad).
- WordPressi veebilehe tarkvara ja lisakomponentide (pluginad) versiooniuuenduste ja turvaparanduste teostamine.
- Uuendused esimesel võimalusel. Enne uuendamist kontrollime, et oleksid olemas ka ühilduvad uuendused olulisematel lisakomponentidel ning lansseerimisjärgsed kriitilised vead oleksid saanud täiendavad parandused. Spetsialist analüüsib uuenduse sisu ning teostab uuendused siis, kui uuendus on selleks “küps”. Tormamine võib rohkem kahju teha, kui kasu tuua. Tavapärane praktika on, et turvauuendused teeme 1-3 tööpäeva jooksul, minor või patch versiooni uuendused 5 tööpäeva jooksul.
- Manuaalne, mitmeastmeline tööprotsess. Teeme uuendused esmalt arendusserveris, seejärel alles tõstame uuendused live veebilehele. Nii tagame, et koduleht on alati külastajate jaoks kättesaadav ja täidab oma eesmärki.
- Uuenduste ajal ja järgselt testimine. Kontrollime pisteliselt erinevaid vaateid, testime kodulehe funktsionaalseid osasid (vormid, maksed jm) esmalt arendusserveris ning seejärel ka live lehel peale uuenduste ümbertõstmist.
- Vigade tekkimisel koodi korrektuurid. Parandatud koodi ühildamine olemasoleva koodiga (kuni 1h ühe vea raames).
- Tagavarakoopiad ja nende säilitamine, vajadusel taastamine koopiast.
- Tasuliste pluginate litsentsid sinu jaoks tasuta lepingu perioodil. Aastane rahaline kokkuhoid 251€.
- ACF Pro (väärtus 43€/aasta)
- WPML (väärtus 99€/aasta)
- WP Rocket (väärtus 59€/aasta)
- Akeeba Backup Professional (väärtus 50€/aasta)
- 24/7 veebilehe live oleku monitoorimine. Meil on selleks enda poolt arendatud tarkvara.
- Lisaarendused ja liidestuste tegemine sinu soovide baasil.
- Sisuhaldusega seotud küsimuste lahendamine.
- SEO tehniliste tööde teostamine (nt turundusagentuuride auditite põhjal).
- Proaktiivne lähenemine: soovitused parandusteks, täiendusteks.
Oleme kättesaadavad telefoni ja e-kirja teel igal tööpäeval kell 9:00-17:00 (v.a. riigipühad).
- Joomla! veebilehe tarkvara ja lisakomponentide (pluginad) versiooniuuenduste ja turvaparanduste manuaalne teostamine.
- Uuendused esimesel võimalusel. Enne uuendamist kontrollime, et oleksid olemas ka ühilduvad uuendused olulisematel lisakomponentidel ning lansseerimisjärgsed kriitilised vead oleksid saanud täiendavad parandused. Spetsialist analüüsib uuenduse sisu ning teostab uuendused siis, kui uuendus on selleks “küps”. Tormamine võib rohkem kahju teha, kui kasu tuua. Tavapärane praktika on, et turvauuendused teeme 1-3 tööpäeva jooksul, minor või patch versiooni uuendused 5 tööpäeva jooksul.
- Manuaalne, mitmeastmeline tööprotsess. Teeme uuendused esmalt arendusserveris, seejärel alles tõstame uuendused live veebilehele. Nii tagame, et koduleht on alati külastajate jaoks kättesaadav ja täidab oma eesmärki.
- Uuenduste ajal ja järgselt testimine. Kontrollime pisteliselt erinevaid vaateid, testime kodulehe funktsionaalseid osasid (vormid, maksed jm) esmalt arendusserveris ning seejärel ka live lehel peale uuenduste ümbertõstmist.
- Vigade tekkimisel koodi korrektuurid. Parandatud koodi ühildamine olemasoleva koodiga (kuni 1h ühe vea raames).
- Tagavarakoopiad ja nende säilitamine, vajadusel taastamine koopiast.
- Tasuliste pluginate litsentsid sinu jaoks tasuta lepingu perioodil. Aastane kokkuhoid 89€.
- JCE Pro (väärtus 39€/aasta)
- Akeeba Backup Professional (50€/aasta)
- 24/7 veebilehe live oleku monitoorimine. Meil on selleks enda poolt arendatud tarkvara.
- Lisaarendused ja liidestuste tegemine sinu soovide baasil.
- Sisuhaldusega seotud küsimuste lahendamine.
- SEO tehniliste tööde teostamine (nt turundusagentuuride auditite põhjal).
- Proaktiivne lähenemine: soovitused parandusteks, täiendusteks.
Oleme kättesaadavad telefoni ja e-kirja teel igal tööpäeval kell 9:00-17:00 (v.a. riigipühad).
Rätsepalahendusena loodud kujundusele tihti platvormipõhine IT-tugi ei laiene – saame siinkohal pakkuda oma abi sinu veebilehe haldamisel ja täiendamisel.
- Lisaarendused ja liidestuste tegemine sinu soovide baasil.
- Sisuhaldusega seotud küsimuste lahendamine.
- SEO tehniliste tööde teostamine (nt turundusagentuuride auditite põhjal).
- Proaktiivne lähenemine: soovitused parandusteks, täiendusteks.
Kui soovid mõnele muule CMS-ile tuge, kirjuta meile ja räägime detailid täpsemalt läbi.
Suuremate ja keerukamate pöördumiste korral pakub kasutajatoe meeskonnale tuge UI/UX disainer ja arenduse meeskond, et ükski probleem või soov ei jääks lahenduseta.
Kuidas alustada?
Veebilehe hooldusteenuse tellimine Redwallist on lihtne!
- Täida allolev vorm või võta meiega ühendust ja kirjelda oma veebilehe vajadusi – olgu see WordPress, Joomla! või mõni muu platvorm.
- Analüüsime sinu veebilehte ja koostame personaalse pakkumise.
- Kui oled pakkumise kinnitanud, sõlmime lepingu ja alustame koostööd.