Jäta menüü vahele

Projekt

Edu ja Tegu “Ettevõtlusseiklus”

Koolinoortele suunatud mängu eesmärk on ettevõtluspädevuste õpetamine mängustamise kaudu.

Haridus- ja Noorteameti juhitava ettevõtlus- ja karjääriõppe programmi Edu ja Tegu eesmärk on, et ettevõtlus- ja karjääriõpe oleks iga haridustaseme oluline osa. Mäng “Ettevõtlusseiklus” on üks paljudest programmi tegevustest ja on mõeldud mängimiseks eelkõige koolitundides.

Meie ülesanne oli mängu kasutajaliidese disain ja arendus. Mängu kontseptsioon, reeglid ja konkreetsed ülesanded tulid projekti teiste osapoolte poolt.

Mängu väljanägemine on moodsalt särtsakas, selge ja elurõõmus. Hoogsat noortepärasust luuakse erksate värvide ning illustratsioonistiiliga, mis seob fotod ja vabakäelised kritseldused.

Mäng käib nii, et mängijad saavad ülesandeid, mille täitmist kaasmängijad hindavad ja vastavalt koondhindele liiguvad mängijad mängulaual edasi.

Uut mängu saab alustada iga kasutaja. Selleks valib ta teemad ja kutsub teisi mänguga liituma. Mängijatel ehk lihtkasutajatel on oma kasutajakonto, kus saab näiteks vaadata enda statistikat mängudes ja jätkata pooleliolevaid mänge. Mängu alustaja tegeleb ka mängu haldamisega (kinnitab valikuid, kontrollib stopperit jms). Mängusüsteemi administraator näeb kõikide mängude statistikat, saab muuta, lisada ja kustutada ülesandeid, hallata juhendit jt tekstilehti.

Kõik see on arendatud Vue JavaScripti raamistikule.

Esilehe vaade
Mängu loomise vaated
Mängimise vaated
Statistika vaade
Projekti meeskond

Silver Sikk (UX/UI), Mattias Valk (arendus), Helari Palmiste (lähteülesanne, testimine), Kristel Orusalu (pj)