Jäta menüü vahele

Sina saad keskenduda oma põhitegevusele. Kogenud spetsialistide tiim hoolitseb sinu veebilehe eest. Tuge pakume igal tööpäeval kell 9-17 ja esmase vastuse saad päringule ühe tööpäeva jooksul.

Oleme sinu inimesed, kui

  • Sul on WordPress või Joomla! veebileht.
  • Sa ei taha hommikul tööle jõudes avastada, et ettevõtte veebileht on katki läinud.
  • Otsid kindlat partnerit, kellelt küsida veebilehe haldamisega seotud küsimusi ja kes teeks veebilehel ka muudatusi või lisaarendusi.
  • Soovid partnerit, kes vastab kirjadele kiiresti ja peab tähtaegadest kinni.

Hooldusteenus aitab veebilehel tõrgeteta toimida.

Kui sinu WordPress või Joomla! veebileht ei ole regulaarselt uuendatud ja hooldatud, siis on ta haavatav pahatahtlikele rünnakutele. Kui veebilehele on seadistatud automaatsed uuendused, siis võib sind tabada üks päev üllatus, et miski on uuendamise käigus katki läinud. Tulekahju kustutada on aga oluliselt kulukam nii närvidele kui ka rahakotile. (Kui sinu veebileht aga on juba katki ja sa selle tõttu siia lehele jõudsid, siis kirjuta meile. Lahendame probleemi ja vaatame, et enam nii ei juhtuks.)

Regulaarselt hooldatud veebilehed on lisaks stabiilsele ja turvalisele toimimisele ka kiiremad ja lehe külastajatele otsingu kaudu paremini leitavad.

Mida hooldusteenuse käigus teeme:

  • Monitoorime veebilehte 24/7 ja kanname hoolt, et veebilehe tarkvara ja lisakomponentide versiooniuuendused ja turvaparandused oleksid teostatud. Hooldustööde käigus teostame uuendused manuaalselt ning kasutame kaheastmelist tööde tegemise protsessi. Sellega tagame, et veebileht oleks selle külastajatele alati kättesaadav ning võimalikud veateavitused ja tõrked saavad etteulatuvalt lahendatud.
  • Testime kodulehte iga kord, kui seda uuendame, et leht oleks peale uuendamist sama heas korras. Mõtleme testimise käigus aktiivselt kaasa ja anname täiendavaid soovitusi, mis aitaksid veebilehte külastajate jaoks paremaks ja mugavamaks muuta.
  • Loome kodulehest regulaarselt varukoopiaid ja säilitame neid, et probleemide korral lehe kiiresti uuesti toimima saaksime.

Kasutajatoes aitame veebilehte hallata, probleeme lahendada ja teeme lisaarendusi.

Mõnikord võivad veebilehe haldamisel asjad muutuda veidi keeruliseks ning võtta palju väärtuslikku tööaega. Meie töötame veebilehtedega iga päev ja oleme valmis ka sulle abiks olema. Aitame ära teha ka lisaarendused, muudatused ja parandused, et veebileht areneks koos sinu organisatsiooni vajadustega.

Kasutajatugi sisaldab:

  • Valmisolekut tuge pakkuda igal tööpäeval kell 9-17. Vastame küsimustele ja lahendame probleeme nii e-maili kui ka telefoni teel. Vastuse esmase infoga saad hiljemalt ühe tööpäeva jooksul.
  • Veebilehe sisuhaldust. Aitame nii sisu sisestada kui ka jagame juhiseid, et saaksid seda ise teha.
  • Veebilehega seotud probleemide lahendamist. Midagi läks valesti või ei toimi? Kirjuta. Teeme korda.
  • Lisaarendusi ja muudatusi. Suuremate ja keerukamate pöördumiste korral pakub kasutajatoe meeskonnale tuge UI/UX disainer ja arenduse meeskond, et ükski probleem või soov ei jääks lahenduseta.

Kasutajatoe teenuse eelduseks on kehtiv hooldusteenuse leping.

Kuidas alustada?

👋 Jäta siia oma kontakt ja teenuse juht Marianne võtab sinuga ühendust, et rääkida teie vajadustest ning ootustest.

Meile saab ka kirjutada support@redwall.ee ja helistada 772 3001.