Valik logosid kinnisvaraprojektidele, ehitusettevõtetele ja organisatsioonidele. Sissejuhatuseks ka sellest, kuidas Redwall logosid loob.

Logo on ettevõtte üks nähtavamaid ja seega üks olulisemaid visuaalseid elemente. Logo loob vaataja jaoks hetkega kuvandi. See on võimas vahend, millega on võimalik palju saavutada.

Samas jätab inetu logo, või isegi ilus, aga nö "valesti sihitud" logo kergesti väära ettekujutuse, mida on väga raske muuta. Seepärast nõuab toimiv logo rohkem aega ja planeerimist, kui esmapilgul tunduda võib. Logo tegemine ei tähenda kunagi lihtsalt joonistamist. Igas logos on pisut ka brändingut, st laiemat mõtlemist.

Logo on osa laiemast visuaalsest identiteedist (corporate visual identity ehk CVI). Lihtsas CVIs on määratud logo, värvid, fondid. Põhjalikumas CVIs ka muud graafilised elemendid, pildikastuse põhimõtted, layoudid erinevate kasutusjuhtude jaoks jne. Siit edasi tuleb laiem ja üldisem brändingu sfäär, mis tegeleb organisatsiooni üldiste väärtuste ja põhimõtete ning nende väljendamise küsimustega. Mis lõppkokkuvõttes määrabki konkreetsed kujunduslahendused, sh logo disaini. 

Redwall loob identiteete kliendi turunduseesmärkidest lähtudes. Logo ei tehta lihtsalt ilu pärast. See on tihedalt seotud turunduse ja ettevõtte väärtustega. Vaid nii saab luua toimiva identiteedi, olgu mõõtkavaks kas logo või põhjalik identiteedisüsteem.

 

 

Kinnisvaraprojektid

 

Baeri Residentsid

Kagu maja

Kivi Apartments

Kopli 16

Kummeli

Linden Apartments

Õhtukaare

Päikesemaja

Pärnu mnt 18 ärimaja

Piritakodu

Linnamäe

Waldeck

 

Muud valdkonnad

 

CEA

Est Facade

Eviko

Intelometry

Keelesild

Krediidimenetlus

Eesti Moodsa Viievoistluse Liit

Puistevilla Expert