1960ndatesse ulatuva ajaloo ja suure kogemusega ettevõte tõuseb konkurentide seast esile oma laia teenustevaliku, innovatiivsuse ja vastutustundlikkusega. Kontserni väärtuste, teenuste ja kogemuse esitlemiseks lõime kaasaegse ja soliidse veebikodu.

Kasutajast lähtuv infoarhitektuur

Alustasime infoarhitektuuri, ehk sisu ja navigatsiooni planeerimisega. Selles faasis mõeldakse, kuidas kasutajad teemale ja sisule läheneda võiksid, mida nad üldse otsivad ja kuidas nad kõige kiiremini vajalikuni jõuaks.

Tellija oli kokku pannud mahuka esialgse sisu, mille organiseerisime veebikülalisele lihtsasti ligipääsetavaks ja tarbitavaks. Peamenüü disainisime nii, et seal on parajal hulgal linke, mitte liiga palju ega vähe. Nii saab kiirelt kogu sisust loogilise ülevaate ja on selge, kuidas edasi liikuda. Olulisele pääseb ligi peamenüüst, marginaalsem ja mahu mõttes suurem osa jaguneb alamenüüdesse.

Teeme esimesed valikud kasutajale võimalikult lihtsaks. Näiteks on tähtis ülevaade teenusegruppidest, sest see huviatab paljusid. Aga konkreetseid teenuseid, mida igaüht eraldi vaatab juba suhteliselt vähe külastajaid, ei ole mõtet kohe näidata. Ka ettevõtte missioon jms taustainfo huvitab tegelikult väheseid ja seega ei pea see olema kohe kättesaadav.

Tõsisema huvi korral saab alalehtedel detailsemasse infosse süveneda. Seal on väga oluline pakkuda edasisi tegevusi (call-to-action, CTA), sest see on koht, kus tekib reaalne müügikontakt. Näiteks mingi konkreetse teenuse juures on kohe ka teenusega seotud kontaktisik, et temaga ühendust võtta.

Läbimõeldud disain

Kui sisuarhitektuur sai paika, siis enne viimistletud disainikavandite juurde asumist tegelesime wireframe'idega. Nende skemaatiliste kiirete kavanditega mõtlesime koos kliendiga läbi layout'i ja kasutajateekonnad.

Wireframe

Kui wireframe'idega sai katsetuste etapp läbi ja vaadete struktuur paika, siis disainikihi lisamine käis juba kiirelt ja katsetamisele enam sisuliselt aega ei kulunud. Nii säästame kokkuvõttes aega, sest kui kohe visuaalset disaini lihvima hakata, on hilisemate struktuursete muudatuste tegemine hoopis aeganõudvam.

Esileht

Visuaalses disainis lähtusime etteantud firmastiilist, et kogu ettevõtte kommunikatsioon oleks ühtses äratuntavas stiilis. TREV-ile on iseloomulikud ümarnurkadega kaldus pinnad ja puna-halli-valge värvipalett. Lisaks tegime TREV-i stiilis teenuste jm originaalikoonid.

Ikoonid

Kliendi soov oli kindlasti esitleda ettevõtte innovatsioonist kantud ajalugu. See leht sai oma infomahukuse tõttu erilahenduse, kus lehe allservas on alati näha ajavahemike menüü. Nii on navigeerimine ajaloos ülevaatlik ja kiire.

Üsna eriline oma mastaapsuses on GoogleMaps'i põhine kaardilahendus, mis annab detailse ülevaate ettevõtte kümnetest tööobjektidest, hoonetest, karjääridest, tehastest, kontoritest ja teehooldepiirkondadest.

Ajalugu ja kaart mobiilivaates

Lisaks ühendasime kodulehe juurde VirtueMartil põhineva liikluskorraldusvahendite e-poe.

Copywrite järgib ettevõtte stiili

Kirjutada-toimetada tuli ka tekstid. Nii nagu visuaalne stiil, peab ka keelekasutus olema läbivalt ühtses soliidses stiilis. Ettevõte on suur ja asjalik – selline peab olema ka sisu.

Otsustasime, et tekstid peavad olema kergestiloetavad, aga samas professionaalselt asjalikud. Vältisime ametnike kantseliitlikku stiili, teisalt hoidusime ka liigsest lihtsustamisest ja semutsevast kõnepruugist.

Klient saab veebilehe sisu hallata Joomla! sisuhalduses, millele tegime lihtsustatud kasutajaliidese. Samamoodi nagu lõppkasutaja tahab saada oma asjad kiiresti ja lihtsalt aetud, peab ka veebilehe haldamine olema lihtne ja kiire.

www.trev2.ee

Küsi meilt veebilehe lähteülesande ankeeti!

Ankeet annab meile infot su ettevõtmise ja tehtavate tööde kohta. Ühtlasi aitab see sul ka endal asjad selgeks mõelda.

Võta ühendust

Võta meiega ühendust!

Kristel Orusalu

Kristel Orusalu

Tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Täname!

Vastame teie kirjale peagi.