Eesmärk teha info paremini leitavaks
AHHAA teaduskeskus on väga populaarne reisisihtkoht Tartu kesklinnas. Siin käib palju külalisi Eestist, aga ka näiteks Lätist ja Soomest. Suur osa külalistest tuleb seejuures kooli- ja lasteaialaste gruppidena. Lisaks pakub keskus erinevaid teenuseid alates sünnipäevapeo korraldamisest.
Koduleht vajas värskenduskuuri nii visuaalselt kui kasutusmugavuses. Äriliselt oluline oli teha kodulehest külastuse planeerimise tööriist. Grupikülastuste ja erinevate teenuste info oli raskesti leitav ja seepärast kulus liiga palju tööaega telefonitsi küsimustele vastamiseks. Koduleht lihtsalt ei toiminud efektiivse infoallikana ja seda tuli muuta.
Kasutajale oluline kodulehe keskmesse
Uue kodulehe avavaates on teadusteemaline visuaal ja pakiline kontaktinfo keskusse tulijale. Et võimalikku külastajat huvitab peamiselt programm, st see, mis toimub ja mida näha saab, siis tõime selle kohe esilehele. Programm on mugavalt kuupäevade ja sündmusetüüpide kaupa filtreeritav. Esilehelt saab ülevaate nii kohe keskusse jõudev juhukülaline kui ka põhjalikku grupikülastust planeeriv õpetaja.
Olulised tegevused, mis muudavad huvilise reaalseks kliendiks, on toodud huvilisele võimalikult lähedale. Näiteks kui sündmuse tüüp võimaldab, saab kohe esilehel ka pileti osta; ilma detailvaate alalehele minemata on näha, mis keeles näiteks mõni planetaariumi või teadusteatri etendus toimub; teenuste lehtedel saab kohe täita tellimusvormi jne.
Kaasaegne e-poe lahendus
AHHAAs on ka põnev mänguasjapood ja jätkuprojektina tegime AHHAAle täiesti uue e-poe. Nagu moodsale e-poele omane, on see seotud erinevate majandustarkvaradega, et tegevused oleks maksimaalselt automatiseeritud. E-poe arendas 1K-Digital.
E-poe kujundus on AHHAAl sinistes värvides ja seal võib kohata ka AHHAA maskotti robot Oskarit.