Veebilehe uuendamise taga oli vajadus kasvatada olemasolevat kliendibaasi, anda sihtturule kuvand AgriTech’ist kui võimekast ja usaldusväärsest partnerist.

Lähenesime ülesandele pigem praktilisest küljest - võtsime fookusesse tooted ja nendega seotud teenused. Põllumajandustehnikat soovisime veebis esitleda võimalikult atrkatiivselt. suurendasime tootepilte, tõime olulisemad masinad ja kuumemad pakkumised slaididena avalehele, call to action nupud paigutasime viisil, et need oleks külastajale nähtavad igas veebi vaates, peitsime spetsiifilisema info toote detailvaatesse. Tulemuseks sai veebileht, mis teeb pakutavatest võimalustest ülevaate saamise oluliselt lihtsamaks.

Loomulikult järgib veebileht ka responsive põhimõtteid, olles mugavalt sirvitav erinevates nutiseadmetes.

Tänaseks on edukas AgriTech suurema konkurendi poolt ära ostetud ja tehtud koduleht pole enam nähtav.

Meie koostöö Redwalliga klappis kohe algusest peale. Konsultatsiooni faasis oli selge, et tegemist on oskajate inimestega. Ideed, disain ja arendus teostati selliselt nagu peab ning tulemuseks saime korraliku veebilehe.

Kristjan RuusmäeTootejuht, AgriTech OÜ

agritech frontpage

agritech screens

agritech cvi

Küsi meilt veebilehe lähteülesande ankeeti!

Ankeet annab meile infot su ettevõtmise ja tehtavate tööde kohta. Ühtlasi aitab see sul ka endal asjad selgeks mõelda.

Võta ühendust

Võta meiega ühendust!

Kristel Orusalu

Kristel Orusalu

Tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Täname!

Vastame teie kirjale peagi.