Meie ülesandeks oli leida lahendus kuidas edastada väga mahukas toodete struktuur ja sisuinfo soliidselt disianituna ja kasutajasõbralikult struktureerituna. Analüüsi tulemusel leidsime, et kasutajasõbralikkuse huvides tuleks jääda traditsioonilisema ja eelmisest veebist harjumispärase menüüstruktuuri juurde. Disain on korporatiivne ja samas kaasagse flat/Metro mõjutustega. Liikudes sügavamale leiame mahuka sisu, mida võiks tinglikult nimetada "Agriland-TV-ks" - sisuinfo edastamisel on kesksel kohal videod, mida toetavad kõrgekvaliteedilised tootefotod.

www.agriland.ee

Võta meiega ühendust!

Kristel Orusalu

Kristel Orusalu

Tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Täname!

Vastame teie kirjale peagi.