Jäta menüü vahele
Baeri Residentsid

Projekt

Baeri Residentsid

Kinnisvara müügi täislahendus, kus lisaks veebilehele tegime ka muud müügimaterjalid.

Kinnivaramüügi täislahendus

Oleme oma kinnisvara valdkonna kogemuse baasil välja arendanud kinnisvaramüügi täislahenduse. See tähendab, et lisaks arenduse kodulehele loome ka kõik muud müüki toetavad materjalid.

Täislahenduse eelis on, et kõik kliendi kokkupuutepunktid teenusega on terviklikult läbi mõeldud ja korrektselt vormistatud. Püüame koos kinnisvaraarendajaga ostjat mõista ja tema jaoks kogu protsessi võimalikult meeldivaks ja loomulikuks teha.

Kliendi kokkupuutepunktid pakkujaga ja kogemus kinnisvara ostmisel

Täislahendus suurendab arendaja usaldusväärsust. Kindlus müüja suhtes pakub suure ostuotsuse tegemisel meelerahu ja üldine kliendirahulolu on suurem.

Täislahendus säästab ka arendaja aega ja raha. Mida sisukamalt arendaja protsessi alguses kaasa räägib, seda selgem saab kontseptsioon ja disainilahendused on loomulikud ja eesmärgipärased.

Täislahendus algab brändi loomisega

Mis on bränd?

Bränd on inimeste ettekujutus tootest, teenusest või kaubamärgist ja seda nii praktilises mõttes (toode on kvaliteetne) kui emotsionaalselt (tootega tunnen end uhkelt). Tooted võivad olla väga sarnased, aga brändid on alati erinevad.

Nimi, logo ja visuaalne stiil on kõige nähtavamad brändi osad. Need kannavad endas väärtusi, mida brändiga tahetakse väljendada, et teistest eristuda ja meelde jääda.

Kinnisvaraarenduse brändimine lähtub asukohast ja tulevastest elanikest, ehk tootest ja tarbijast. Brändimine hakkab tegelikult pihta juba enne meie töölauale jõudmist. Kõigepealt on arendaja teinud äriplaani, mis arvestab asukoha, turu ja sihtgruppidega. Seejärel on arhitekt loonud arhitektuuri lähtuvalt linnaruumist ja tulevastest elanikest. Kõik need valikud mõjutavad brändi ja disaini üsna otseselt.

Aerofoto Baeri Residentsidest

Baeri Residentside bränd

Baeri Residentside nime töötas välja klient, see tuleb otseselt aadressist Baeri tänaval. Üheks peamiseks müügiargumendiks ongi asukoht. Baeri asub kultuuri ja looduse poolest rikka Tartu Toomemäe nõlval, tegusa kesklinna ja soliidses rahulolus mõnuleva Tähtvere linnaosa piiril.

Arenduse arhitektuur on moodne, aga arvestab nii mahtude kui materjalide osas ümbritseva linnaruumiga. Residentsid koosneb tegelikult kahest eraldiseisvast hoonest, millest üks on eksklusiivsem ja teine, hoovipoolne, alalhoidlikum.

Eluruumid on mõeldud inimesele, kes oskavad hinnata ainulaadset elukohta ajaloolise ja rohelise Toomemäe nõlval.

Sellest kõigest lähtuvalt on visuaalne identiteet klassikaliste mõjutustega, väärikas ja stiilne. Siiski mitte päris historitsistlik, vaid moodsalt selge stiiliga. Logos kasutatakse klassikaliste mõjutustega moodsat fonti. Värvilahendus on rahulik, aktsendiks siin-seal peen kuldne läige. Loodud on ka taustamuster, mis lisab sügavust ja elegantsi.

Logo

Koduleht

Veebilehe disain järgib väljatöötatud visuaalset identiteeti. Stiil on lihtne ja selge, mõningate klassikaliste viidete ja elementidega.

Avavaade
Cinemagraph

Veebilehel on palju suuri pilte, mis annavad edasi elukeskkonna õhkkonda ja emotsiooni ning panevad külastaja fantaasia tööle. Kerged animatsioonid loovad mängulisust ja kaasavad kasutajat lehel kauem ja põhjalikumalt ringi vaatama.

Hinnad, plaanid jm info on vormistatud soliidselt ja arusaadavalt. Näha on asukoht linnas, krundi koht tänavanurgal, korteri asend majas ja korteri detailne plaan.

Asendiplaan

Alati on hea pakkuda kasutajale edasisi tegevusi. Nii on jaluses alati näha kontaktid, et saaks huvi korral kohe maakleriga ühendust võtta.

Copywrite

Kirjutasime veebilelehele ka tekstid. Lühikesed kergesti tarbitavad tekstid annavad täpsemat lisainfot ja toetavad üldmuljet. Kindlasti peavad tekstid olema ühtses stiilis, nagu ju ka visuaalne stiil on läbivalt sama.

Esilehe sisulõik

Tekstides kasutame fraase, mis sihtrühma jaoks korda lähevad. Nii parandame veebilehe loomulikku SEOd, st leht tuleb otsitulemustes paremini esile.

Välireklaam

Ehituse ajal on krundi ümber tavaliselt piirdeaed. See on hea pind reklaami näitamiseks ja arenduse tutvustamiseks.

Baeri Residentside objektiaial näitasime müügikontakte ja 3D-pilte arendusest. Välireklaamile omaselt on mõttekas näidata ainult kõige elementaarsemat infot ja emotsioonipilte, sest liikleja tähelepanu on niigi hõivatud ja keegi ei jõua põhjalikult süveneda. Välireklaam sobib üldjuhul teadvustamiseks ja mainekujunduseks.

Veebibännerid ja sotsiaalmeedia materjalid

Veebibännerid on tihti esimene kokkupuude uue kinnisvaraarendusega. Seepärast on oluline läbi mõelda kinnisvaraportaalides ja mujal näidatavad bännerid ja nende näitamise periood.

Ka veebibännerid peavad olema pigem lihtsad ja ühe konkreetse sõnumiga. Kel rohkem huvi, see klikib juba edasi ja jõuab kodulehele, kus on täpsem info. Bänner olgu kutsuv värav, mis annab esmamulje ja juhatab lahkelt edasi, kuhu vaja.

Veebibänner

Kuna sotsiaalmeedia on otsimootorite kõrval teine oluline liikluse allikas, siis sotsiaalmeedia jaoks on vaja seadistada ka OpenGraph pilt (og:image) ja teised OG sildid. Siis näeb arendus sotsiaalmeedias jagatuna alati soliidne välja. Kui arendusel on oma sotsiaalmeedia konto, siis tuleb muidugi luua ka profiili- ja kaanepildid.

OG pilt olgu lihtne mainekujunduslik pilt, mille keskel võiks olla ka arenduse logo ja slogan.

Trükised

Kinnisvara müügil saab kasutada ka trükiseid. Kui klient tuleb arendusega tutvuma, siis on hea kaasa anda midagi reaalset, mis kodus lauanurgal end meelde tuletaks.

Visiitkaart on tavaline, mida kasutatakse, aga miks mitte kasutada ka viisakat bränditud brošüüri. Siis saab võimalik ostja kodus rahulikult tutvuda detailse tehnilise infoga, vaadata korteriplaane ja fantaseerida oma uuest kodust.

Kui ost on sooritatud ja omanik oma uude kodusse sisse kolinud, siis oleks hea, kui korteri kasutusjuhend jm maja info oleks ka kõik kenasti ja kompaktselt vormistatud.