Miks uuendada kodulehte?

Kui kasutaja jääb kodulehel infot otsides hätta või jääb talle veebist ebaprofessionaalne mulje, kandub see halb kogemus paratamatult üle ka brändile ja veebiomaniku mainele. Vikingi vananenud veeb hakkas niimoodi müügitööd vaikselt segama. Tegelikult peab koduleht turundust just vastupidi, toetama. Kujundus ja layout ei toetanud enam täienenud sisu ja nägi kohmakas välja. Ebavajalik info popsas välja kohtades, kus potentsiaalne ostja vajanuks midagi muud.

Analüütika näitas, et Vikingi veebis klikiti vajalikku sisu otsides siia-sinna ja kui vajalik leiti, siis ikkagi oli huvi süveneda. Meie esimene eesmärk oligi kasutajate elu lihtsamaks teha ja aidata neil leida vajalik võimalikult kiiresti. Teiseks oli vaja väljanägemist tänapäevasemaks ja professionaalsemaks muuta.

Mida klient vajab?

Kuidas leiab tavakodanik, kel ühtäkki vaja majale uusi aknaid, just talle sobiva? Tõsi on, et klient tihti ei tea, mida ta vajab. Seepärast ta spetsialisti poole pöördubki. Klienti ehk veebikasutajat on vaja käigu pealt harida ja suunata.

Selleks on veebile vaja läbimõeldud infoarhitektuuri ja sisu. Tuleb lähtuda kasutajast, tema mõtlemisest ja vajadustest. Mitte-spetsialistist kliendile sobib sisu, millest ta aru saab. Tehnilise jutuga pole vaja hirmutada.

Viking Window on akna- ja uksetootja, kes pakub veebis tootekataloogi, et tooteid uurida ja esitada hinnapäringuid. Otsustasime koostöös veebi tellijaga, et pakume tootekataloogile lähenemiseks erinevaid viise.

Alustuseks saab valida kas uksed või aknad või mille jaoks uksi-aknaid vaja on (uus maja, vana maja jms). Kõik see on olemas nii peamenüüs kui avalehte kerides allpool. Lisaks on olemas üldotsing neile, kes otsivad märksõna järgi või kes teavad otsida kindlat toodet (näiteks arhitektid).

Avalehe algus

Kuidas leiab kasutaja sobivad tooted?

Vajalike toodete leidmiseks sobib otsing, kus saab ebavajaliku välja filtreerida. Kõike ei ole vaja teada ja näha. Näitame ainult vajalikku ja asjassepuutuvat.

Detailse otsinguga anname kliendile parajalt kitsa valiku tooteid koos lühikese tooteinfo ja lisaomadustega. Iga toodet ei pea eraldi lahti klikkima, peamised omadused näeb kohe ära. Huvi korral saab toote detailvaatesse edasi liikuda, seal on juba rohkem infot ja päringu saatmise nupp, et küsida hinnapakkumist.

Toote otsing

Kuidas kasutaja otsustab, milline toode on see õige?

Otsustada aitab võrdlus. Lihtsalt lisa sobivad tooted võrdlusse ja vali tabelis olevate näitajate järgi välja sobivaim. Muidugi on tark vaadata ka toodete detailinfo lehti.

Toodete võrdlus

Ei leidnud päris ideaalset toodet?

Siis saab saata päringu oma vajadustega või tulla esindusse juttu ajama. Lehe allservas on alati näha nupp kontaktivormile. Kontaktide lehel on esinduste ja müügiinimeste info.

Eestlane on nõudlik klient, kes tahab ennast asjaga põhjalikumalt kurssi viia ja kõike tõsiselt kaaluda. Selline infonurk tehnoloogia ja valdkonna teemadel on ka Vikingi veebis täiesti olemas. Jalusest viivad lingid Vikingi Facebooki ja YouTube'i kanalile, kus nõudlik klient saab ennast kasvõi inseneriteaduse peensuste ja uusimate toodetega kurssi viia.

Usalda klienti!

Kuidas siis kokkuvõttes vastata küsimusele, mismoodi veeb müüki toetab? Võiks vastata, et tunne ja usalda oma klienti ja paku talle meeldival moel seda, mida ta vajab.

Veebikülastaja teekond on Viking Window lehel tehtud võimalikult mugavaks ja parajalt informatiivseks. Nii saab klient teha ise informeeritud ja enesekindla valiku.

Müügiveebis loodud usaldusliku kontakti pealt jääb müügi edasistes etappides üle vaid head teenindust jätkata ja müük vormistada. Selline kliendikogemus on oma sujuvuse ja kaasahaaravusega ärile ainult hea.

Kui vajad ka läbimõeldud kodulehte, millega müüki edendada, võta meiega ühendust!

viking.ee

Esileht

Küsi meilt veebilehe lähteülesande ankeeti!

Ankeet annab meile infot su ettevõtmise ja tehtavate tööde kohta. Ühtlasi aitab see sul ka endal asjad selgeks mõelda.

Võta ühendust

Võta meiega ühendust!

Kristel Orusalu

Kristel Orusalu

Tegevjuht
See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
Täname!

Vastame teie kirjale peagi.